mosebacke och lite till

Min kära vän Anna är hemma i sthlm (wiiee!) och det firades på Mosebacke med alldeles för många kannor öl...
Det var massor av härliga människor: Anna, Karin, Fille, Julia, Moa, Frida, Linnea, Anton, Robin, Henke, Vilda, Gustav och många mer. Vi stängde ner Mose och drog till Debaser men grejen var att dom har infravärme där och det gjorde oss rätt mosiga och trötta. Det måste vara en aningens kyla för att man ska kunna hålla ihång!
Anna har en lägenhet på Lundagatan och jag är jätteavis så därför lägger jag upp den här bilden på henne, som hon hatar, bara för att det ska kännas lite bättre för mig...

Fina Anna

Passar på att berätta lite om min tripp till Kolmården förra veckan. Jag säger bara: Herr.E.Guuud. Så mycket folk!
Vi gick och gick och gick såg på djur och gick och gick såg på djur gick åt en glass och gick ....i åtta timmar. Kön till delfinariet var ENORM och jag började hyperventilera och fick lätt panikångest av alla människor och självklart såg jag en familj från jobbet ca 1,5 meter ifrån mig..inte direkt den familjen som jag helst ville se just då. Eller någon annan gång.
 Helt plötsligt blev en vagn med gosedjur åt andra hållet otroooooligt intressant och jag stod och stirrade på den tills dörrarna öppnades och folkmassan hysteriskt trycktes in mot delfinshowen. Vilken pärs! Men delfinerna var underbara. Jag blev alldeles fånig och började nästan gråta av eufori/barndoms backflash/pms/fina däggdjur som tränas att underhålla oss.

Ruben hade iaf jättekul! Söt e han min lilla kusse. Slänger in en bild på honom också

vad håller kamelerna på med? Stå upp och underhåll oss!!

Min moster Kim tvingade mig att gå in i klapphagen och klappa ett djur....jag som inte gillar illaluktande djur!

En GRIS!!! Jag skrek till mormor "TA KORT!!" så halva hagen kollade underligt på mig...man ser ju att jag inte direkt gillar läget. "Fyyyyyyy"


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du klippt av ditt hår??? Det vill jag se live... =)

2009-07-30 @ 14:45:56
URL: http://llowejko.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0