dra på trisser!

Va på Veronica Maggio igår och DET VAR SÅÅ SJUKT BRA!!! jag var nästan i chock efter konserten. Trodde inte att hon va så bra live, men shit, hon tog helt grymma toner och ja.... det går knappt att beskriva. Fick nästan lite dåligt samvete för att jag inte trodde att hon va så duktig...

Jag och Jennie tänkte stå lite längre bak "för att ta in hela perspektivet" (eller.. vi kanske tyckte att vi var för gamla och var lite rädda om hörseln) men så träffade vi Carl och pratade med honom och VIPS! så drog det igång! Hela Mose var proppat så vi stod där, längst fram, och jag var jättekissnödig men det glömde jag bort för det var så jävla bra!  Bäst var "gammal sång" och allt var helt fantastiskt!

       

     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0