demokrati gäller här!

Jag har ett litet problem som innefattar iphonen och bloggen. Problemet: jag kan inte lägga upp bilder från mobilen när jag ska mobilblogga! Det är faktiskt ett stort problem eftersom jag vill att det ska funka.

Alternativet verkar vara att flytta bloggen till typ blogger.com för det finns en app för det till mobilen...men det känns meckit. Jag kan inte sånt här!!

Fråga: tycker ni, mina trogna läsare, att jag ska flytta så att jag bloggar mer och med massa roliga bilder?

Följdfråga: vem hjälper mig med det och att designa den nya? 
"Brain" kanske? obsobs superinternt! haha

Gör er medborgerliga plikt. Rösta!

Kommentarer
Postat av: erica o lotta

BYT!!!! Bra roligt!

2009-07-29 @ 10:06:02
Postat av: Michaela

Byt inte. Brain?

2009-07-30 @ 22:30:55
Postat av: Linnea

När jag bytte till wordpress var det inte supermeckigt, hittade en blogg som hjälpte till med sånt. Googla så hittar du säkert den hjälp du behöver.



Även om det kan kännas tomt ett tag så är det värt det, blogg.se kan man inte stanna hos för alltid! Byt!

2009-07-31 @ 10:30:58
URL: http://llowejko.wordpress.com
Postat av: Brain

jag kan tyvärr inte blogger.. gör som du vill ;) jag kommer läsa iallafall PUSS på re!

2009-07-31 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0